Po první konzultaci s vámi sdělíme cenu návrhu. Cena realizace zahrady je dohodnuta zvlášť.
1. Obvyklá cena návrhu:
Předzahrádka 5.000,- až 12.000,-
Střední zahrada 15.000,- až 21.000,-
Větší projekty 21.000,- až 31.000,- (dle náročnosti dokumentace)
2. Návrh zahrady obsahuje:
Grafický návrh zahrady
Seznam rostlin
3D pohledy
Popis rostlin a péči o ně
3. Vytvoření standartního návrhu vyžaduje obvykle čtyři setkání.
Konzultace u vás
Konzultace u vás nebo v zahradnictví - představení studie
Vyjádříte se k návrhu
Zapracujeme změny a doladíme návrh k odevzdání
Počet konzultací závisí na dohodě s vámi.
Cena za práci zahradního architekta činí 800,- Kč za hodinu.
Náklady na cestu k vám jsou účtovány 20,- Kč/Km.
Odebírejte náš newsletter a nic Vám neunikne!
Tento web používá soubory cookie. Cookies používáme k ukládání vašeho nastavení a preferencí a analýze návštěvnosti našich stránek. Svůj souhlas udělujete Zahrady Rozmarínek s.r.o.
Když navštěvujete jakoukoliv webovou stránku, stránka může ukládat nebo získávat informace z vašeho prohlížeče, zejména formou souborů cookies. Tyto informace se mohou týkat vás, vašich preferencí nebo vašeho zařízení a jsou užívány převážně k zajištění vámi očekávaného chodu stránek. Takto získané informace vás obvykle přímo neidentifikují, ale mohou vám zprostředkovat personalizovanější zkušenost při užívání našich stránek. Protože respektujeme vaše právo na soukromí, můžete zakázat některé druhy cookies. Pro více informací a pro změnu našeho základního nastavení klikněte na název jednotlivých kategorií. Zákaz některých cookies může ovlivnit vaši uživatelskou zkušenost stránek a námi nabízené služby.
Řízení předvoleb poskytování souhlasu
Nezbytné cookies vždy aktivní
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících. Tyto cookies můžete vypnout změnou nastavení svého prohlížeče, toto ovšem může mít vliv na fungování stránek.
Analytické cookies nám umožňují sledovat návštěvy našich webových stránek a aplikací a také to, kolik uživatelů kliklo na odkaz na našem webu či využilo některou z jeho funkcí. Typicky jde o statistiky návštěvnosti jako Google Analytics. Preferenční cookies zase umožňují, aby si náš web zapamatoval preference daného uživatele a mohl se mu přizpůsobit. Zajistí se tak pohodlné používání našeho webu, který si pamatuje nastavení jazyka, měny a dalších preferencí uživatelů.
Marketingové cookies se využívají k lepšímu cílení reklam (například remarketing, tedy zpětné oslovení uživatele, který už na vašem webu byl, na jiném kanálu prostřednictvím placené reklamy) a k jejich personalizaci.