3d návrhy zahrad a digitální projekce
Naše firma zajišťuje kompletní realizaci zahrad, parků, areálů firem a veřejných ploch
včetně návrhu a kalkulací pro realizaci.V návrzích zahrad klademe důraz na originální řešení
s individuálním přístupem k zákazníkovi.
Zabýváme se také rekonstrukcí stávající veřejné zeleně a starších zahrad.
Jak probíhá spolupráce?
*Při prvním telefonickém či osobním kontaktu můžete očekávat tyto otázky:
?*Jedná se o novou zahradu nebo máte zájem o rekonstrukci starší zahrady?
?*Jak velkou máte zahradu? Je ve svahu či na rovině?
?*Máte zájem o návrh nebo i o realizaci.??
*možná vynechám, ještě to proberu s manželem
Po prvním rozhovoru Vám bude navržen termín další schůzky. Zde bude třeba mít k dispozici:
?Půdorys pozemku nejlépe v měřítku 1 : 100.
?Mít představu zda na zahradě chcete altán, jezírko, bazén, dětský koutek, skleník, sad, zeleninovou zahradu apod.
Po zodpovězení dalších otázek a ujasnění Vašich představ dostanete k nahlédnutí časopisy se zahradnickou tematikou pro vaši inspiraci.
Bude Vám nabídnuto zpracování návrhu zahrady dle Vašich požadavků s ohledem na potřeby rostlin a mikroklima zahrady.
Naše firma zajišťuje návrhy zahrad, parků, školních pozemků, areálů firem a veřejných ploch včetně grafického návrhu a kalkulací pro realizaci. Samozřejmostí každého návrhu jsou 3D pohledy. V návrzích zahrad klademe důraz na originální řešení s individuálním přístupem k zákazníkovi.
Jak probíhá spolupráce?
Po prvním rozhovoru Vám bude navržen termín další schůzky. Zde bude třeba mít k dispozici:
- Půdorys pozemku nejlépe v měřítku 1 : 100.
- Mít představu zda na zahradě chcete altán, jezírko, bazén, dětský koutek, skleník, sad, zeleninovou zahradu apod.
Po zodpovězení dalších otázek a ujasnění Vašich představ dostanete k nahlédnutí časopisy se zahradnickou tematikou pro vaši inspiraci.
Bude Vám nabídnuto zpracování grafického návrhu zahrady dle Vašich požadavků s ohledem na potřeby rostlin a mikroklima zahrady.
Některé námi realizované a vytvořené 3D návrhy můžete nalézt v naší fotogalerii.